(Eindelijk) Tijd voor iets nieuws!

Ruim een maand geleden wisten we nog van niets en was mijn agenda tot begin april helemaal vol gepland met opdrachten. Té vol eigenlijk. Ik dacht nog: een beetje minder zou ook wel fijn zijn. Nou, die wens is uitgekomen. Maar ik had liever gehad dat het op een meer organische manier was gebeurd, in plaats van deze wereldwijde ramp die alles op z'n kop zet.

Toch zie ik deze periode als iets heel nuttigs, want er ontstaat eindelijk tijd voor het uitvoeren van nieuwe plannen!

Mijn agenda is nagenoeg leeg, er komen geen nieuwe opdrachten binnen en mijn autootje en ik zijn al heel lang de weg niet meer op geweest om naar een afspraak te rijden. Hoe saai. En best spannend, want wanneer zal het allemaal weer aantrekken? Heb ik straks wel weer genoeg opdrachten om mee vooruit te kunnen? Toch ben ik vrij positief en verwacht ik dat organisaties over niet al te lange tijd hun werkzaamheden weer op gaan pakken. En dan hebben ze vast en zeker hulp nodig bij het formuleren van de juiste boodschap voor hun klanten.

Eindelijk meer tijd

Gelukkig brengt deze plotselinge stilstand van werkzaamheden ook veel positiefs. Want het is tijd voor iets nieuws! Eindelijk heb ik nu alle tijd, nou ja méér tijd (vergeet thuisonderwijs, kinder-entertainer en elke dag extra stofzuigen en de extra was van twee kinderen niet) om te werken aan iets wat ik al heel lang wil: een basiscursus Content Schrijven maken voor ondernemers. Een laagdrempelige cursus waarmee ondernemers leren om goede commerciële teksten voor hun eigen onderneming te schrijven, met praktische invuloefeningen en opdrachten die ik voor je nakijk.

Schrijf je eigen krachtige content

Want het is belangrijk, zeker straks als de economie weer op gang komt, om jouw onderneming goed in the picture te zetten. Dat doe je vooral met krachtige teksten op je website, inspirerende blogs en ráke social media posts. En hoe fijn zou het zijn als je daar zelf voor kunt zorgen? Als je zelf je online teksten kunt schrijven vanuit een solide basis, die je zelf hebt geformuleerd? 

Misschien herken je jezelf als ondernemer in een van deze situaties:

  • Je hebt geen achtergrond in marketing of communicatie, maar wil wel de basis leren van online content schrijven
  • Je vindt het leuk om voor en over je eigen bedrijf te schrijven, maar bent nog op zoek naar de juiste schrijfstijl
  • Je wil je onderneming op een geloofwaardige en professionele manier presenteren met sterke communicatie.
  • Je bent op zoek naar een goede basis, waarop je al je teksten kan baseren zodat er een herkenbare rode draad ontstaat.

Proefcursisten

Ik heb er nog véél meer over te vertellen, maar eerst ben ik hard aan het werk om de cursus zo snel mogelijk af te hebben. Ben je of ken je een ondernemer die graag wil leren om zelf krachtige en heldere teksten te schrijven? Houd mijn social media dan in de gaten, want over een tijdje ga ik op zoek naar proefcursisten die de eerste module van de cursus tegen een gereduceerde prijs kunnen uitproberen!