Roos Griffioen

Ondanks een lange loopbaan van projectassistente naar webredacteur naar online marketeer in een grote retailorganisatie, is het verlangen naar het schrijven van mooie verhalen en het helder maken van communicatie altijd gebleven. De stap naar het ondernemerschap in de tekstschrijverij was dan ook mijn beste beslissing ever. Want wat erin zit, komt er altijd uit. 

Met precies de juiste woorden kun je mensen raken, beroeren. Iets bij ze losmaken. Daar ga ik dan ook altijd voor. Het allerbelangrijkste bij het vertellen van je verhaal vind ik dat je dicht bij jezelf of bij de identiteit van je merk blijft. Zodat mensen zich op een organische manier aan je merk binden. Niet omdat ze daartoe worden gedwongen of misleid, maar omdat ze dat zelf willen. 

Ik heb een groot inlevingsvermogen, haal bij iedereen de woorden uit de mond en weet vaak de juiste snaar te raken. Ik hou niet zo van hippe marketingtermen, ben niet goed in netwerkborrels en schrijf nog met pen op papier.

En, klikt het?